بیوگرافی بازیگران
بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بیتا بیگی و همسرش + عکس و زندگی خصوصی

بیتا بیگی متولد 17 فروردین 1366 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی و فوق لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است می گوید سختی های زیادی کشیده و تلاش کرده تا در عرصه هنر حضور داشته باشد

 

عکس بیتا بیگی + بیوگرافی کامل 


  

شروع و تلاش ها

 

مدت ها تئاتر کار کردم و در کلاس های تمرین دانشجوهای تئاتر شرکت کردم ،من با دانشجوهای تئاتر تمرین می کردم و اتود می زدیم و همینجوری دری به تخته نخورده که من بازیگر شوم

 

عکس بیتا بیگی و شهاب رمضان

بخاطر چهره ام بازیگر نشدم

 

من مثل خیلی ها به خاطر چهره ام و پول بازیگر نشدم

 

جوگیر سینما هم نشدم، من پنج ساله بودم که به دفتر منظر فیلم رفتم و تست دادم، من دغدغه بازیگری دارم من نه چشمانم سبز بوده و نه پول دادم  من سینما را به خاطر سینما دوست دارم

 

من مسیرم را مشخص کردم و نمی خواهم هیچ وقت در کارهای غیرحرفه ای بازی کنم

 

شناخته شدن

 

وی فعالیت خود را با سه تله فیلم شروع کرد بعد از آن با حضور در فیلم هفت دقیقه تا پاییز به کارگردانی علیرضا امینی استعداد های خو ددر این عرصه را با معرض ظهور رساند و شناخته شد

 

عکس بیتا بیگی + زندگینامه 

کارگردانی

 

علاوه بر بازیگری در رشته کارگردانی فعالیت نموده است و با فیلمهای کوتاهش در جشنواره های بین المللی شرکت کرده است فیلم کوتاه زاویه ثابت و دستمال از جمله کارهاى کوتاه اوست

 

نه بوتاکس نه عمل

 

من نه دماغم را عمل کردم، نه صورتم بوتاکس دارد، نه پول دادم آمدم سینما نه پولش را دارم که بخواهم خودم را قالب کنم، تیغ جراحی به صورتم نخورده است

 

عکس بیتا بیگی و شاهرخ استخری 

فیلم های سینمایی

 

کاناپه (1395)

● انتهای خیابان هشتم (۱۳۸۹)

● دلتا ایکس (1393)

● هفت دقیقه تا پاییز (1388)

 

سریال تلویزیونی

 

● سراب (۱۳۹۰)

● سقوط آزاد (۱۳۹۰)

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۸۹)

 

بیوگرافی بیتا بیگی

ازدواج

 

خبر ازدواج وی هنوز رسانه ای نشده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد