بیوگرافی بازیگران
بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی و همسرش + زندگی شخصی

کمند امیرسلیمانی متولد 16 خرداد 1352 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد در سال 76 است، یک خانواده هنرمند و مشهور دارد، یکبار ازدواج کرده و مدتی در امارات زندگی می کرد

 

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی + عکس و زندگی شخصی

  

 

خانواده

 

کمند فرزند بزرگ سعید امیرسلیمانی بازیگر شناخته شده تلویزیون است، برادرش سپند هم بازیگر است و مادرشان هم خانه دار بود تا این هنرمندان را تر و خشک کند

 

شروع بازیگری

 

اولین بار در 7 سالگی در تئاتر غیر از پدرش بازی کرد و در 9 سالگی با یک برنامه کودک در کنار پدرش دیده شد و تا یک دو سال بعد هم در چند کار حضور داشت

 

شهرت با آذر

 

شروع حرفه ای اش در سال 1365 در 13 سالگی با فیلم ترنج بود اما شهرت اش با سریال پدر سالار در سال 1374 در نقش آذر شروع شد و در سریال همسایه ها در سال 79 به اوج رسید

 

عکس کمند امیرسلیمانی و برادرش سپند

عکس کمند امیرسلیمانی و برادرش سپند + بیوگرافی

 

شغل دوم

 

در یک مقطعی احساس کردم بجز بازیگری وارد حرفه دیگری شوم به همین دلیل عکاسی را شروع کردم و چند سالی است یک استودیوی عکاسی برای خانوم ها راه اندازی کرده ام

 

ازدواج + طلاق

 

کمند امیرسلیمانی سالها پیش با ورقا عامری عکاس ساکن امارات ازدواج کرد و این زوج صاحب یک فرزند بنام ایلیا شدند، خانوم کمند به همن علت 6 سال در اوج شهرت به امارات رفت

 

او بعد از مدتی با پسرش به ایران بازگشت، شنیده ها حاکی از این است که وی از همسرش مدتهاست طلاق گرفته است (تایید نشده)

 

عکس همسر کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی و همسرش,بیوگرافی کمند امیرسلیمانی,عکس همسر کمند امیرسلیمانی,طلاق کمند امیرسلیمانی,پسر کمند امیرسلیمانی,عکس خانوادگی کمند امیرسلیمانی

 

دوستی با گوهر

 

خانوم رام بهترین و قدیمی ترین دوست من است که گاهی فکر می کنم بدون او نمی توانم زندگی کنم، از خیلی سال ها پیش هم با خانوم گوهر خیراندیش خیلی دوست بودم

 

با اینکه تفاوت سنی داریم ولی دوستان خیلی خوبی هستیم

 

مشاوره تغذیه

 

به تغذیه مناسب اهمیت می دهم به همین خاطر 14 سال است که در انتخاب رژیم غذایی و لاغری با دکتر تغذیه مشورت می کنم

 

عکس های کمند امیرسلیمانی و پسرش

عکس های کمند امیرسلیمانی و پسرش

 

ورزش

 

تقریبا به طور ناپیوسته و به خاطر شرایط کاری ام همیشه در حال ورزش کردن هستم و اگر ورزش نکنم پیاده روی را حتما انحام می دهم

 

آشپزی

 

شاید بگویید از خودش تعریف می کند اما آشپز بسیار خوبی هستم و برای ان وقت می گذارم، خودم قرمه سبزی را بیشتر دوست دارم و پسرم همه غذاهای ایرانی را دوس دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد